Kevesen tudják, hogy ezt a népszerű szórakozást egykor nem kizárólag gyermekeknek szánták és eredetileg kissé másképp nézett ki. Kezdetben a Twister játék teljesen népszerűtlen volt. Ennek oka banális volt, mivel a gyártó által megbízott marketing cég rosszul határozta meg a termék célközönségét.
A vállalat úgy gondolta, hogy új termékük fő vásárlója a 15 év feletti korosztály lesz. A probléma viszont az volt, hogy az ilyen korú tinédzserek már nem járnak játékboltokba, így egyszerűen nem szereztek tudomást a Twister játékról. De egy nap eljött a nagy pillanat, ami az új játék felkapottságához vezetett. Egy népszerű amerikai showműsorban Eva Gabor színésznő volt a vendég. A műsorvezető felajánlotta neki, hogy játsszanak egy Twistert.
A színésznő pedig olyan kecsesen mozgatta a lábát a játéktéren, hogy nem is sejtette, milyen fantasztikus reklámot csinált ezzel a játéknak. Azóta a Twister játékot a gyerekek és felnőttek együtt játsszák. Az a játékos nyer, akinek a legtovább sikerül a szőnyegen maradnia anélkül, hogy elesne.